Πολιτική επιστροφών

Όροι Επιστροφών


Στη “Harmony’s” καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα προϊόντα που παραλαμβάνετε, να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση όμως, που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, ισχύουν οι παρακάτω όροι, όπως αυτοί ορίζονται, από το  Ν.2251/1994 (τροποποίηση 15-7-2015), περί προστασίας του καταναλωτή.

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, δηλ. το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, σύμφωνα με το Ν.2251/1994 (τροποποίηση 15-7-2015). Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και εφόσον περιλαμβάνονται τα σχετικά παραστατικά.

Πελάτες οι οποίοι δεν παραλαμβάνουν προϊόντα, τα οποία έχουν παραγγείλει, έχουν αποσταλεί με courier και έχουν επιστραφεί, δεν μπορούν να παραγγείλουν ξανά από το www.harmonys.gr παρά μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας “Harmony’s” συν τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της πρώτης αποστολής.

Σε περίπτωση αποστολής λανθασμένου προϊόντος, οφείλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στον αριθμό 212-1049921, είτε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφών όπως αυτή αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.harmonys.gr/index.php?route=account/return/insert.  Κατόπιν της διαπίστωσης και επιβεβαίωσης του λάθους, θα σας αποστέλλουμε την σωστή παραγγελία, χωρίς να επιβαρυνθείτε επιπλέον έξοδα αποστολής.

Το  www.harmonys.gr δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων τρίτων κατασκευαστών που διαθέτει στους πελάτες του, επειδή τα εμπορεύματα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές τους ή/και τους κατασκευαστές τους, συσκευασμένα σε κλειστά κουτιά. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή προβληματικού προϊόντος, οφείλετε να επικοινωνήσετε με το www.harmony’s.gr στον τηλεφωνικό αριθμό 212-1049921, είτε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφών όπως αυτή αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.harmonys.gr/index.php?route=account/return/insert και από τη στιγμή που δεν είναι δική σας υπαιτιότητα θα αντικατασταθεί το προβληματικό προϊόν.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός εφτά (7) ημερών από την ημερομηνία που το  www.harmony’s.gr  θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στην εταιρία μας έγκαιρα και εγγράφως.

Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρία, σχετικά με το επιστρεφόμενο προϊόν μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 212-1049921.